Trajnimi dhe mentorimi 3D me ekspertin e kësaj fushe z. Dardan Rexha kishte për qëllim tu mësojë studentëve aftësi të ndryshme në këtë fushë. Përmes programit të trajnimit, z. Rexha u mësoi studentëve bazat e modelimit 3D, duke përfshirë mënyrën e përdorimit të softuerit Maya. Programi përfshinte gjithashtu teknika të avancuara si skulpturimi, teksturimi dhe ndriçimi.
Programi i trajnimit mbuloi fazat e para-prodhimit, prodhimit dhe post-prodhimit të prodhimit 3D, duke ofruar një pasqyrë gjithëpërfshirëse të të gjithë procesit. Studentët ishin në gjendje të hynin në ndërfaqen e Mayes, duke përfshirë një kuptim të portit të pamjes 3D dhe mjeteve të navigimit. Ata mësuan të krijojnë një projekt dhe hapësirë pune në Maya dhe të eksplorojnë bazat e modelimit poligonal duke përdorur paketën e veglave të modelimit. Programi mbuloi hartën UV dhe teksturimin bazë duke përdorur një hartë UV.
Më pas studentët mësuan rreth teksturave procedurale, teksturave PBR dhe materialeve, duke përfshirë mënyrën e krijimit dhe caktimit të materialeve duke përdorur Hypershade. Teknikat e ndriçimit dhe llojet e burimeve të dritës, si dhe cilësimet e kamerës dhe opsionet e paraqitjes.
Studentët gjithashtu patën mundësinë të mësojnë teknikat e animacionit, duke përfshirë vendosjen e kornizave kyçe dhe përdorimin e Redaktorit Grafik për të përmirësuar animacionin. Përveç aftësive teknike, ata mësuan rëndësinë e krijimtarisë dhe parimet e dizajnit në modelimin 3D.
Gjatë gjithë trajnimit, studentët patën mundësinë të punojnë në një projekt real, duke ndërthurur të gjitha teknikat që kishin mësuar në një produkt përfundimtar. Me udhëzimin dhe mentorimin e trajnerit, ata zhvilluan aftësitë dhe besimin e nevojshëm për të krijuar vizualizime 3D me cilësi të lartë.